Com crear textos literaris en Lectura Fàcil
Dades Generals
Inici: 11 de gener de 2023
Finalització: 8 de febrer de 2023
Durada: 10 h.
Preu general:
225,00 €
(Iva Inclòs)
Preu socis ALF:
202,50 €
(Iva Inclòs)
Idioma: Castellano
Lloc on s'imparteix: online
Destinataris
IMPRESCINDIBLE: Haver realitzat un curs de redacció LF amb alguna associació de la Xarxa de Lectura Fàcil
- Persones interessades en crear o adaptar textos literaris.
- Escriptors que vulguin aprendre a crear textos literaris accessibles.
Objectius
- Adaptar una obra literària a Lectura Fàcil entre tots els participants
- Proporcionar les competències bàsiques per elaborar i adaptar textos literaris clars i comprensibles.
Metodologia
Curs pràctic amb videoconferència i treball individual:
s'escollirà una obra i es dividirà entre els participants.
El curs s'impartirà en castellà a través d'una plataforma virtual.
Aquesta plataforma permetrà als participants:
- Descarregar-se els materials del curs.
- Executar les activitats programades.
- Comunicar-se amb l'equip docent i amb la resta de companys.
- Realitzar les sessions de videoconferència.
Dates i horari
Curs distribuït en 5 sessions de videoconferència de 2 hores cadascuna
- Dimecres 11 de gener, de 17h a 19h
- Dimecres 18 de gener, de 17h a 19h
- Dimecres 25 de gener, de 17h a 19h
- Dimecres 1 de febrer, de 17h a 19h
- Dimecres 8 de febrer, de 17h a 19h
Contingut
Primera sessió:
- Presentació de l'obra a adaptar
- Divisió de l'obra entre els participants
- Inici de l'adaptació
- Preguntes i respostes
La resta de sessions serviran per comentar la feina d'adaptació de l'obra.
Docents
Membres de la Xarxa de Lectura Fàcil.
Certificat
Les persones que participen activament en el curs rebran un certificat.
Preu
225€. Als socis se'ls hi aplicarà un 10% de descompte.

