Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Amb qui treballem?

Administracions

Generalitat de Catalunya.    Diputació de Barcelona. Ajuntament de Barcelona.

Logo Diputació Tarragona   Ajuntament de Terrassa.Ajuntament de Sabadell.

Ajuntament de Palafrugell.   Ajuntament de Lleida.Ajuntament de Mataró.Ajuntament de Figueres.

Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.   Ajuntament de Manresa.Ajuntament de Sant Just Desvern.

Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.   Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda.Ajuntament de Manlleu.

Ajuntament de Donostia - San Sebastià.    Ajuntament de Valladolid.Justicia d'Aragó.Govern de El Salvador.

Institucions

Gran Teatre del Liceu.   

Consejería de cultura. Junta de Andalucía.    Insitut de Formació continúa - IL3. Universitat de Barcelona.

Facultat de Biblioteconomia i Documentació. Universitat de Barcelona.    Facultad de Traducción y Documentación. Universidad de Salamanca. Facultat de Ciències de l'Educació. Universitat Autònoma de Barcelona.

Universitat Oberta de Catalunya.    Grupo de Investigación, Educación y Diversidad. Universidad de Zaragoza. Universidad Internacional de Andalucía.


Museus

Logo CCCB   Logo Fundació Catalunya La Pedrera     Logo Museu d'Història de Manacor         

 

Logo Museu d'Història de Catalunya    Logo Museu de Ciències Naturals de Barcelona    Logo Museu Marítim de Mallorca          

     

Logo Museu d'Art Contemporani de Castella i Lleó    Logo Museu de l'Empordà    Logo Museu Etnològic i de Cultures del Món de Barcelona

 

Logo El Born Centre de Cultura i Memòria      Logo Museu Marítim Barcelona

 

       Logo Museus de Sitges     Logo Museu del Disseny de Barcelona


Entitats

Plena Inclusió Catalunya.    DOWN España. Avesedari.

Down 21 Chile.   ECOM.Fundació ONCE

Plena inclusión.    Fundación ciudadanía. Consorci per a la normalització lingüística.

Fundació AURA.    Institut municipal de persones amb discapacitat. Coordinadora d'associacions per la llengua catalana.

Logo fundació FEDIS

 

Empreses

Comisión nacional del mercado de valores.   BBVA.Previsora Bilbaína Seguros.

 

Editorials

Castellnou edicions.   Almadabra editorial.Publicacions de l'Abadia de Montserrat.

La Mar de Fàcil editorial.    La Galera. Gaumin editorial.Illa editorial.

ING edicions.    Llibre Obert Editorial.Glifing Editorial.

La cep i la nansa editorial.   Libros del zorro rojo. Edicions Bromera.

Ediciones beta.    Editorial El Pirata. Lengua Franca.

Libertas ediciones.    Grup Santillana. Horsori Editorial.

Sally Books.  Asociación Palabras Claras. Adapta Editorial.

Tàndem edicions.Carambuco edicions.

 

Website diseñado por Ivan Diaz