Curs de redacció de Lectura Fàcil
Dades Generals
Inici: 19 de abril de 2022
Finalització: 27 de abril de 2022
Durada: 9 h.
Preu general:
120,00 €
(Iva Inclòs)
Preu socis ALF:
108,00 €
(Iva Inclòs)
Idioma: Castellano - Català
Lloc on s'imparteix: online
Destinataris
Professionals d'entitats, empreses, administracions, biblioteques, etc.
que vulguin millorar la comunicació amb els seus usuaris.
(Places limitades)
Objectius
- Donar a conèixer els conceptes de Lectura Fàcil i Llenguatge Planer.
- Aplicar les pautes LF a la redacció de diferents documents.
Metodologia i horari
Curs pràctic amb videoconferències.
Els dimecres 20 i 27 d'abril, curs en català.
Els dimarts 19 i 26 d'abril, curs en castellà.
Horari conferències: de 17h a 20h
El curs es realitzarà a través d'una plataforma virtual.
Aquesta plataforma permetrà als participants:
- Descarregar-se els materials del curs.
- Realitzar les activitats programades.
- Comunicar-se amb l'equip docent i amb la resta de companys.
- Realitzar les sessions de videoconferència
Contingut
1a videoconferència: Dimecres 20 abril
De 17h a 20h
- Presentació de les pautes LF
- Exemples d'adaptacions de diferents tipologies
- Exercicis pràctics
- Presentació d'exercicis per fer a casa
Una setmana per fer els exercicis i rebre les correccions dels docents
2a videoconferència: Dimecres 27 d'abril
De 17h a 20h
- Comentaris dels exercicis
- Nous exercicis pràctics
- Dubtes i comentaris
Docents
Membres de la Xarxa de Lectura Fàcil.
Certificat
Les persones que participen activament al curs rebran un certificat d'aprofitament.

