Bones vacances!
Tanquem per vacances del 6 al 31 d'agost.
Durant aquestes setmanes no se serviran comandes.
Bones vacances i bones lectures!

Publicat l'1 d'agost de 2018
Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.
Tanquem per vacances del 6 al 31 d'agost.
Durant aquestes setmanes no se serviran comandes.
Bones vacances i bones lectures!

Publicat l'1 d'agost de 2018