Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Aquest estiu gaudeix de la cultura accessible

Aquests són alguns dels museus i llocs d'interés que ofereixen continguts LF
perquè puguis gaudir de la cultura aquest estiu:
 

Museu d'Art Contemporani de Castella Léon (MUSAC)
Exposició Influx


Primera exposició de l'artista polonesa Goshka Macuga
a Espanya. La pots veure fins el 22 de febrer de 2022.
Com és habitual en el museu,
pots consultar la guia de l'exposició en LF.
 

Centre de Cultura Contemporànea de Barcelona (CCCB)
Ciència Fricció


Guia en Lectura Fàcil i accessible per persones amb discapacitat visual.
Aquesta exposició mostra la relació entre éssers vius.
Tot el que és viu està relacionat:
els animals, les plantes, com i on viuen...

 

Museu d'Història de Catalunya

Adaptació a Lectura Fàcil de diferents documents i sales del museu:

 

Ayuntamiento de San Cristóbal de la Laguna (Tenerife)
Sintiendo mi ciudad


Rutes turístiques accessibles per la ciutat.

 

      

 

Publicat el 22 de juliol de 2021

Website diseñado por Ivan Diaz