Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Els Premis Lectura Fàcil a la Jornada biblioteques inclusives

Ja tenim guanyadors dels Premis de Lectura Fàcil. El lliurament dels premis es farà durant la Jornada de biblioteques inclusives que organitza el Servei de biblioteques de la Generalitat ( Programa i inscripcions)

Al Premi Bones Pràctiques hi han participat una vintena d'experiències de tot el territori espanyol.
El jurat l'ha format:
Carme Fenoll, cap del Servei de Biblioteques de la Generalitat
Esperança Paños, de la Gerència de biblioteques de la Diputació de Barcelona
Juanjo Arranz, Director de Programes i Cooperació de Biblioteques de Barcelona

Al I Concurs Booktuber LF s'hi han presentat una vuitantena de vídeos, on els usuaris recomanen un llibre de Lectura Fàcil.
El jurat l'han format els membres de l'Associació Lectura Fàcil.

Els guanyadors de tots dos premis es donaran a conèixer el proper 28 de Novembre durant la I Jornada de Biblioteques Inclusives, a la biblioteca Jaume Fuster de Barcelona.
A la joranda també es presentarà un document amb les recomanacions per convertir-se en biblitoeca inclusiva.
L’objectiu és proporcionar orientacions per aconseguir que totes les biblioteques públiques catalanes siguin espais inclusius.
 

Publicat el 22 de novembre de 2016

Website diseñado por Ivan Diaz