Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Presentació col·lecció Tú puedes a Madrid

El proper dilluns 13 de juny a les 18h a la sala d'actes de la Fundación ONCE a Madrid es presenten els dos nous títols de la col·lecció Tú puedes: "Cuida tu imagen personal y tus relacions sociales" i "Planifica y disfruta tu tiempo de ocio".

L'acte està organitzat per la Fundació ONCE i Lectura Fácil Madrid. Intervindran Jesús Hernández, Director d'Accessibilitat Universal i Innovació Fundación ONCE, Manuela Olmedo, presidenta de Lectura Fácil Madrid, i María Peralta, autora del llibre "Cuida tu imagenpersonal y tus relaciones sociales" i coautora de "Planifica y disgruta de tu tiempo de ocio". 

Els assistents rebran un exemplar dels dos llibres. La col·lecció Tú puedes ofereix llibres amb consells sobre situacions de la vida quotidiana per persones amb necessitats especials. 

Publicat el 7 de juny de 2016

Llibres relacionats

Website diseñado por Ivan Diaz