Què fas aquest estiu?
Durant les vacances d’estiu pots aprofitar per visitar museus
i fer d’altres activitats culturals.
Te'n proposem algunes on han tingut en compte
l’accessibilitat als continguts,
i ofereixen propostes en Lectura Fàcil.
Et quedaràs a casa?
Exposició Feminismes! Al CCCB de Barcelona.
A l’entrada hi trobaràs els textos de sala en Lectura Fàcil.
Exposició El país dels cuiners. De Ca la Teta a elBulli.
Al Museu de l'Empordà de Figueres.
Demana el document de sala en Lectura Fàcil.
Exposició Som Natura Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona.
Els textos de sala estan adaptats a Lectura Fàcil.
Jardi botànic de Barcelona.
Els textos del reocrregut pel jardí estan adaptats a Lectura Fàcil.
Exposició Els viatgers del Winnipeg al Palau Robert de Barcelona.
Llegeix el llibre "Les mateixes estrelles" (La Mar de Fàcil) de Núria Martí
i visita aquesta exposició sobre el vaixell que va oferir Pablo Nerdua
pels exiliats de la Guerra Civil espanyola.
Exposicions del MUSAC a Valladolid
Pots consultar els textos de sala en Lectura Fàcil de les exposicions
El giro notacional i Dar la oreja hacer aparecer: cuerpo, acción y feminismos (1966-1979).
Biblioteques a la fresca
Durant l'estiu moltes biblioteques obren als parcs, jardins, piscines i platges.
En aquest lloc web hi trobaràs totes les propostes de biblioteques a la fresca. Busca el teu llibre LF!
Publicat el 7 d'agost de 2019








