Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Cuentos del azar y del amor

Cuentos del azar y del amor

Libertas Ediciones
Desde 1886 hasta 1923, Unamuno escribió casi cien cuentos. En manos de la cocinera, Al cor... Veure més
Idioma:
Español
Format:
Imprès

Sinopsis

Desde 1886 hasta 1923, Unamuno escribió casi cien cuentos. En manos de la cocinera, Al correr de los años y El sencillo don Rafael, cazador y tresillista, cuentan la historia de unos personajes que llegan al amor tras un largo noviazgo o por el azar.

Autor

Miguel de Unamuno y Jugo

(Bilbao, 1864 - Salamanca, 1936) Escritor y filósofo español de la generación del 98. Diputado en las Cortes republicanas de 1931 a 1933 y rector de la Universidad de Salamanca.

Fitxa tècnica

  • Autor/s:
    Miguel de Unamuno y Jugo
  • Versió de:
    Mª José Martín y Mila Marcos
  • Il.lustracions:
    Jose Manuel Madruga
  • Editorial:
    Libertas Ediciones
  • Col.lecció:
    Cantos rodados
  • Idioma:
    Español
  • Nivell de dificultat:
    3
  • Any d'edició:
    2016
  • Pàgines:
    95 pàg.
  • Mesures:
    15x21 cm.
  • Enquadernació:
    Tapa rústica
  • ISBN:
    978-84-941553-6-9
Website diseñado por Ivan Diaz