Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

La germana dels set corbs

La germana dels set corbs

Publicacions l'Abadia de Montserrat
En aquesta història recollida pels germans Grimm, només la valentia d'una noia pot desfer ... Veure més
Idioma:
Català
Format:
Imprès

Sinopsis

En aquesta història recollida pels germans Grimm, només la valentia d'una noia pot desfer un encanteri terrible.

Autor

M. Carme Bernal

Llicenciada i Doctora en Filologia Catalana. Professora didàctica de la Llengua i la Literatura a la Facultat d’Educació de la UVic. Coautora de les col·leccions Tant de gust… i L’Onada, de Publicacions de l’Abadia de Montserrat.


Carme Rubió

Llicenciada en Filologia Romànica. Catedràtica de Batxillerat i Professora de Literatura Infantil a la UVic. Coautora de les col·leccions "Tant de gust…" i "L’Onada" de Publicacions de l’Abadia de Montserrat.

Fitxa tècnica

  • Autor/s:
    M. Carme Bernal
    Carme Rubió
  • Versió de:
    --
  • Il.lustracions:
    Núria Feijoó
  • Editorial:
    Publicacions l'Abadia de Montserrat
  • Col.lecció:
    L'onada
  • Idioma:
    Català
  • Nivell de dificultat:
    2
  • Any d'edició:
    2012
  • Pàgines:
    28 pàg.
  • Mesures:
    19x24 cm.
  • Enquadernació:
    Tapa dura
  • ISBN:
    978-84-9883-483-3
Notícies:


Sense notícies relacionades

Recursos:


Sense recursos relacionats

La filla del carboner

Publicacions l'Abadia de Montserrat

13,00

La princesa malalta

Publicacions l'Abadia de Montserrat

13,00

L'Elionor i les oquetes del rei Maó

Publicacions l'Abadia de Montserrat

13,00

La dona del sabater

Publicacions l'Abadia de Montserrat

13,00
Website diseñado por Ivan Diaz